Administratief Medewerker (24 uur)

Team Zorg verzorgt de uitvoering van onder meer de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (Wmo). Binnen de Wmo worden individuele hulpvragen beoordeeld en beschikt. Dit zijn onder meer vragen op het gebied van hulp bij het huishouden, begeleiding, rolstoelen en vervoer ter ondersteuning van bewoners. Team Zorg bestaat uit een groep van klantmanagers en administratief medewerkers.

Als administratief medewerker verzorg je samen met je collega’s zelfstandig de administratieve afhandeling van individuele hulpvragen in het kader van de Wmo. Je verleent samen met je collega’s administratieve ondersteuning aan de klantmanagers Wmo en beantwoord vragen van zorgleveranciers over het administratieve proces. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor in- en externe contacten en verzorgt de correspondentie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het administratief verwerken (muteren en beëindigen) van Wmo voorzieningen en parkeervoorzieningen.

Interesse in deze vacature? Reageer dan voor 21 oktober 2019.

Wat ga je doen

  • Afhandeling van contacten in GWS Suites aan de hand van meldingen vanuit Burgerzaken: De digitale postverwerking in Corsa en Outlook;

  • beëindigings- en mutatie-beschikkingen maken en opvoeren;

  • administratieve afhandeling van werkprocessen in GWS Suites: besluiten en verstrekkingen dossiers opvoeren;

  • (telefonisch) aanspreekpunt voor klantmanagers, zorgaanbieders en leveranciers voor financiële en administratieve vragen;

  • administratieve ondersteuning bieden aan de klantmanagers;

  • inboeken van facturen.

Over jou

  • MBO werk- en denkniveau;

  • stressbestendigheid;

  • goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;

  • zelfstandig en in teamverband kunnen functioneren;

  • secuur werken;

  • snel kunnen schakelen;

  • flexibel ten aanzien van taken en processen;

  • ervaring met GWS Suites, Corsa, Key2Burgerzaken en Mybility zijn een pre.

Het spreekt uiteraard voor zich dat je iemand bent die klant- en servicegericht is, maar daarnaast het resultaat ook belangrijk vindt. Plannen en organiseren is voor jou geen probleem. De komende periode vinden wijzigingen in het administratieve werkproces plaats. Dit betekent dat verandering en bijschaving van de werkzaamheden aan de orde kunnen zijn en dat je van een uitdaging moet houden en het leuk moet vinden om meet te bewegen bij veranderingen.

    Wat we bieden

    • Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt  maximaal € 2.986,-  (schaal 7, salarispeil 01-01-2019) bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur.

    • Het betreft een tijdelijke aanstelling voor de duur van één jaar. Afhankelijk van interne ontwikkelingen zal in dit jaar duidelijk worden welke mogelijkheden er zijn voor voortzetting van de aanstelling.

    • Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot je inzet en resultaat.

    • Een goede werksfeer met leuke collega’s.

          Vragen over deze vacature?

          Neem dan contact op met mevrouw Joyce van Dienst (Teamcoördinator), telefoon (0181) 69 65 44.

          Nissewaard Leert!

          Wij willen als organisatie dat onze medewerkers in staat zijn zich constant aan te passen aan de veranderingen in de samenleving. Samen leren en ontwikkelen is daarmee een vanzelfsprekendheid binnen de gemeente Nissewaard.

          De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.