Administratief Medewerker (28 uur)

Het team Administratie en Kwaliteitsbewaking ondersteunt onder meer de uitvoering van onder meer de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (Wmo) en de wet op de Jeugdzorg. Binnen de Wmo en de wet op de Jeugdzorg worden individuele hulpvragen beoordeeld en beschikt. Dit zijn onder meer vragen op het gebied van hulp bij het huishouden, begeleiding, rolstoelen, vervoer ter ondersteuning van bewoners en toegang tot jeugdzorg. Het team Administratie en Kwaliteitsbewaking bestaat uit een groep van administratief medewerkers, accountmanagers, kwaliteitsmedewerkers en toezichthouders.

Interesse in deze vacature? Solliciteer dan voor 23 september 2020

Wat je gaat doen

Als administratief medewerker verzorg je samen met je collega’s zelfstandig de administratieve afhandeling van individuele hulpvragen. Je verleent samen met je collega’s administratieve ondersteuning aan onder meer de klantmanagers Wmo en beantwoord vragen van zorgleveranciers over het administratieve proces. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor in- en externe contacten en verzorgt de correspondentie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het administratief verwerken (muteren en beëindigen) van Wmo voorzieningen, voorzieningen t.a.v. jeugd en parkeervoorzieningen.

Wat je gaat doen

·        afhandeling van contacten in GWS Suites aan de hand van meldingen vanuit Burgerzaken: de digitale postverwerking in Corsa en Outlook;

·        beëindigings- en mutatie-beschikkingen maken en opvoeren;

·        administratieve afhandeling van werkprocessen in GWS Suites: besluiten en verstrekkingen dossiers opvoeren;

·        jeugd voorzieningen (besluiten en beëindigingen) verwerken in GWS Suites;

·         (telefonisch) aanspreekpunt voor klantmanagers, zorgaanbieders en leveranciers voor financiële en administratieve vragen;

·        administratieve ondersteuning bieden aan onder meer de klantmanagers;

·        inboeken van facturen en het afhandelen van foutmeldingen n.a.v. de facturen;

·        PGB beschikkingen t.a.v. jeugd beoordelen en doorzetten naar de SVB.

Over jou

·          MBO werk- en denkniveau;

·          stressbestendigheid;

·          goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;

·          zelfstandig en in teamverband kunnen functioneren;

·          secuur werken;

·          snel kunnen schakelen;

·          flexibel ten aanzien van taken en processen;

·          inhoudelijke kennis van het berichtenverkeersysteem;

·          ervaring met GWS Suites, Corsa, Key2Burgerzaken en Mybility zijn een pré.

Het spreekt uiteraard voor zich dat je iemand bent die klant- en servicegericht is, maar daarnaast het resultaat ook belangrijk vindt. Plannen en organiseren is voor jou geen probleem. De komende periode vinden wijzigingen in het administratieve werkproces plaats. Dit betekent dat verandering en bijschaving van de werkzaamheden aan de orde kunnen zijn en dat je van een uitdaging moet houden en het leuk moet vinden om meet te bewegen bij veranderingen.

Wat we bieden

·        Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt  maximaal € 3.176,-  bruto per maand (schaal 7) bij een volledige werkweek van 36 uur.

·        Het betreft vooralsnog een tijdelijke aanstelling voor de duur van één jaar. Afhankelijk van interne ontwikkelingen zal in dit jaar duidelijk worden welke mogelijkheden er zijn voor voortzetting van de aanstelling.  

·        Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot je inzet en resultaat.

·        Een goede werksfeer met leuke collega’s.

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met mevrouw Yvonne Koolen (Teamleider), tel 06-54222107.

Nissewaard Leert!

Wij willen als organisatie dat onze medewerkers in staat zijn zich constant aan te passen aan de veranderingen in de samenleving. Samen leren en ontwikkelen is daarmee een vanzelfsprekendheid binnen de gemeente Nissewaard.

Interesse in deze vacature?

Je kunt solliciteren door gebruik te maken van de sollicitatiebutton.

Doe dit uiterlijk 23 september 2020.

De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.