Beheerder Groen (32-36 uur)

Wij zoeken een beheerder Groen (bomen en plantsoenen) die er mede voor zorgdraagt dat het groen in gemeente Nissewaardop een duurzame, financieel verantwoorde wijze wordt aangelegd, beheerd en onderhouden.

Interesse in deze vacature? Solliciteer dan voor 28 september.

Wat je gaat doen

Heb jij ervaring met het realiseren van uitvoeringsplannen, bestekken en raamovereenkomsten? Kun je vanuit Groenbeheer je bijdrage leveren aan integrale projecten en bij ontwikkelingen en zit beheersmatig denken en werken in jouw DNA, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet!

Wij zoeken namelijk een beheerder Groen (bomen en plantsoenen) die er mede voor zorgdraagt dat het groen in gemeente Nissewaardop een duurzame, financieel verantwoorde wijze wordt aangelegd, beheerd en onderhouden.

Beheerder Groen (32-36 uur)

Je komt terecht binnen de eenheid Ruimtelijke Ontwikkeling in het team Ruimtelijke Realisatie met  ongeveer 27 collega’s waaronder beheerders, beleidsmedewerkers, stedenbouwkundigen, planologen en planeconomen. Er heerst een open cultuur waar we er echt samen voor gaan. We schrikken niet van een fout (we leren er wel van) en geven je veel ruimte om zelf verantwoordelijkheid te nemen of zaken uit te proberen.

Wat je gaat doen

·         Je neemt het initiatief tot en bereidt het planmatig groot- en vervangingsonderhoud voor en legt dit vast in het uitvoeringsplan groen, en stemt dit vervolgens af met andere beheerdisciplines;

·         Je bent verantwoordelijk voor het initiëren van disciplinaire projecten en/of groenprojecten;

·         Je realiseert en begeleidt het laten opstellen van verschillende raamovereenkomsten en groenbestekken, dit doe je in goede samenspraak met het inkoopadviseurs;

·         Je bent medeverantwoordelijk voor het budgetbeheer groen;

·         Je maakt onderdeel uit van verschillende projectteams waarin jij de discipline groen vertegenwoordigt;

·         Je haalt actief de informatie op bij bewoners en overlegt met natuurverenigingen en andere overheden (bijvoorbeeld recreatieschap, provincie en waterschap).

Dit alles doe je samen met collega’s die werkzaam zijn als beleidsmedewerker en toezichthouders groen in een politieke omgeving, waarin communicatie en participatie belangrijke instrumenten zijn bij het uitvoeren van je werkzaamheden. Samen vormen jullie de keten groen waarin zowel beleid, beheer en toezicht op de uitvoering is opgenomen.

Over jou

·         Je beschikt over een relevante groenopleiding met een HBO werk- en denkniveau. Naast meer ervaren professionals worden ook enthousiaste en gedreven young professionals uitgedaagd om op deze functie te schrijven;

·         Daarnaast zijn wij op zoek naar iemand met sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en affiniteit met bestuurlijke besluitvormingen en omgevingsparticipatie;

·         Je toont ondernemerschap, hebt overtuigingskracht en denkt in mogelijkheden, richt jezelf op samenwerking en creëert kansen. Dit alles met een goede dosis aan kennis van stedelijke groene thema’s in de openbare ruimte.

Wat we bieden

  • Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt maximaal € 4.494 (schaal 10) bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur. In overleg is het ook mogelijk deze functie voor 32 uur per week in te vullen;
  • Daarnaast ontvang je een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto maandsalaris. Dit kun je bijvoorbeeld besteden aan opleidingen, extra verlof of extra inkomen;
  • Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot je inzet en resultaat;
  • Een goede werksfeer met leuke collega’s.
  • Mede door de Covid19 maatregelen dient tot 31 december 2020 zoveel mogelijk thuis gewerkt te worden. Ook ná Covid19 blijft het mogelijk om (gedeeltelijk) thuis te werken.

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met: Marco van Antwerpen – Strategisch adviseur beheer openbare ruimte, telefoonnummer 06 2157 3692, email: m.vanantwerpen@nissewaard.nl.                         

Interesse in deze  vacature?

Je kunt solliciteren door gebruik te maken van de sollicitatiebutton. Doe dit voor 28 september 2020.

De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.