Beheerder Verhardingen (32-36 uur)

Wij zoeken een beheerder Verhardingen die er mede voor zorgdraagt dat wegen en paden in gemeente Nissewaard op een duurzame, financieel verantwoorde wijze worden aangelegd, beheerd en onderhouden.

Werk jij binnenkort samen met Mancho, Sanne of Victor? Bekijk dan de video en kom te weten wat zij precies doen:

Wat je gaat doen

Heb jij ervaring met het realiseren van en werken met uitvoeringsplannen, bestekken en raamovereenkomsten? Kun je vanuit wegbeheer je bijdrage leveren aan integrale projecten en bij ontwikkelingen? Zit beheersmatig denken en werken binnen een PDCA-cyclus in jouw DNA, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet! Wij zoeken namelijk een ervaren beheerder Verhardingen (half-, element- en asfaltverharding). Ook enthousiaste en gedreven young professionals worden uitgedaagd om te solliciteren. Als beheerder Verhardingen ben je een belangrijke spil binnen de keten Verhardingen. Je opereert op het speelveld tussen beleid en uitvoer en zorgt binnen de gemeente Nissewaard dat het wegareaal op een duurzame, financieel verantwoorde wijze wordt aangelegd, beheerd en onderhouden. Daarnaast stem je werkzaamheden integraal af met beheerders uit andere beheerdisciplines.

Taken

  • Je neemt het initiatief tot inspectie van het wegareaal en laat deze uitwerken en verwerken tot een maatregelentoets;

  • Je stelt werkpakketten kleinschalig onderhoud op en draagt deze over aan team Ruimtelijk Beheer;

  • Je stelt het uitvoeringsplan Verhardingen op en draagt deze over aan de integraal projectleider;

  • Je maakt onderdeel uit van verschillende projectteams waarin jij de discipline verhardingen vertegenwoordigt;

  • Je begeleidt het opstellen van verschillende raamovereenkomsten in relatie tot het wegbeheer, dit doe je in goede samenspraak met inkoopadviseurs en toezichthouders;

  • Je bent medeverantwoordelijk voor het budgetbeheer van de keten Verhardingen;

  • Je controleert beheerparagrafen en of laat deze opstellen;

  • Je draagt zorg voor het up-to-date houden van het databeheer verhardingen;

  • Je stelt evaluatierapportages op waarin o.a. terugkerende schades, klachten en meldingen worden geanalyseerd;

Je gaat werken binnen de eenheid Ruimtelijke Ontwikkeling in het team Ruimtelijke Realisatie met ongeveer 27 collega’s waaronder beheerders, beleidsmedewerkers, stedenbouwkundigen, planologen en planeconomen. Er heerst een open cultuur waar we er echt samen voor gaan. We schrikken niet van een fout (we leren er wel van) en geven je veel ruimte om zelf verantwoordelijkheid te nemen of zaken uit te proberen.

Over jou

  • Je beschikt over een relevante civieltechnische opleiding met een HBO werk- en denkniveau;

  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en affiniteit met bestuurlijke besluitvormingen en omgevingsparticipatie;

  • Je toont ondernemerschap, hebt overtuigingskracht en denkt in mogelijkheden, richt jezelf op samenwerking en creëert kansen. Dit alles met een goede dosis aan kennis op het gebied van wegbeheer.

Wat we bieden

  • Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt maximaal € 4.494 (schaal 10) bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur. In overleg is het ook mogelijk deze functie voor 32 uur per week in te vullen;

  • Daarnaast ontvang je een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto maandsalaris. Dit kun je bijvoorbeeld besteden aan opleidingen, extra verlof of extra inkomen;

  • Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot je inzet en resultaat;

  • Een goede werksfeer met leuke collega’s.

  • Door de Covid19 maatregelen wordt nu zoveel mogelijk thuis gewerkt. Ook ná Covid19 blijft het mogelijk om (gedeeltelijk) thuis te werken.

Over ons

Werken in Nissewaard betekent samenwerken in het beste van twee werelden: het stadse en het landelijke. In onze moderne organisatie met open cultuur krijg je de ruimte zelf je bijdrage te leveren om zo het verschil te maken voor Nissewaard. De inwoners, ondernemers en organisaties zijn onze drijfveer om van Nissewaard een mooiere plek te maken. We groeien naar een organisatie die leert, goede en snelle diensten en producten levert, proactief en creatief is, maar we zijn er nog niet.

Wij zijn #TeamNW en willen dat onze medewerkers zichzelf constant aanpassen aan de ontwikkelingen in de samenleving. Leren is daarmee vanzelfsprekend voor ons. Deze lerende organisatie maken we graag samen. En met ‘we’ bedoelen we samen met jou!

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met:

Emiel de Vis, Teamleider Ruimtelijke Realisatie.

E-mail: e.devis@nissewaard.nl

Telefoon: (06) 51 77 70 24

De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.