Beheerder Verhardingen (32-36 uur)

Interesse in deze vacature? Solliciteer voor 15 december.

Wat je gaat doen

Heb jij ervaring met het realiseren van en werken met uitvoeringsplannen, bestekken en raamovereenkomsten? Kun je vanuit wegbeheer je bijdrage leveren aan integrale projecten en bij ontwikkelingen? Zit beheersmatig denken en werken binnen een PDCA-cyclus in jouw DNA, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet! Wij zoeken namelijk een ervaren beheerder Verhardingen (half-, element- en asfaltverharding). Ook enthousiaste en gedreven young professionals worden uitgedaagd om te solliciteren. Als beheerder Verhardingen ben je een belangrijke spil binnen de keten Verhardingen. Je opereert op het speelveld tussen beleid en uitvoer en zorgt binnen de gemeente Nissewaard dat het wegareaal op een duurzame, financieel verantwoorde wijze wordt aangelegd, beheerd en onderhouden. Daarnaast stem je werkzaamheden integraal af met beheerders uit andere beheerdisciplines.

Taken

·        Je neemt het initiatief tot inspectie van het wegareaal en laat deze uitwerken en verwerken tot een maatregelentoets;

·        Je stelt werkpakketten kleinschalig onderhoud op en draagt deze over aan team Ruimtelijk Beheer;

·        Je stelt het uitvoeringsplan Verhardingen op en draagt deze over aan de integraal projectleider;

·        Je maakt onderdeel uit van verschillende projectteams waarin jij de discipline verhardingen vertegenwoordigt;

·        Je begeleidt het opstellen van verschillende raamovereenkomsten in relatie tot het wegbeheer, dit doe je in goede samenspraak met inkoopadviseurs en toezichthouders;

·        Je bent medeverantwoordelijk voor het budgetbeheer van de keten Verhardingen;

·        Je controleert beheerparagrafen en of laat deze opstellen;

·        Je draagt zorg voor het up-to-date houden van het databeheer verhardingen;

·        Je stelt evaluatierapportages op waarin o.a. terugkerende schades, klachten en meldingen worden geanalyseerd;

Je gaat werken binnen de eenheid Ruimtelijke Ontwikkeling in het team Ruimtelijke Realisatie met ongeveer 27 collega’s waaronder beheerders, beleidsmedewerkers, stedenbouwkundigen, planologen en planeconomen. Er heerst een open cultuur waar we er echt samen voor gaan. We schrikken niet van een fout (we leren er wel van) en geven je veel ruimte om zelf verantwoordelijkheid te nemen of zaken uit te proberen.

Over jou

·        Je beschikt over een relevante civieltechnische opleiding met een HBO werk- en denkniveau;

·        Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en affiniteit met bestuurlijke besluitvormingen en omgevingsparticipatie;

·        Je toont ondernemerschap, hebt overtuigingskracht en denkt in mogelijkheden, richt jezelf op samenwerking en creëert kansen. Dit alles met een goede dosis aan kennis op het gebied van wegbeheer.

Wat we bieden

·        Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt maximaal € 4.494 (schaal 10) bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur. In overleg is het ook mogelijk deze functie voor 32 uur per week in te vullen;

·        Daarnaast ontvang je een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto maandsalaris. Dit kun je bijvoorbeeld besteden aan opleidingen, extra verlof of extra inkomen;

·        Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot je inzet en resultaat;

·        Een goede werksfeer met leuke collega’s;

·        Mede door de Covid19 maatregelen dient tot 31 december 2020 zoveel mogelijk thuis gewerkt te worden. Ook ná Covid19 blijft het mogelijk om (gedeeltelijk) thuis te werken.

Vragen over deze vacature?

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met: Marco van Antwerpen – Strategisch adviseur beheer openbare ruimte, telefoonnummer 06 2157 3692, email: m.vanantwerpen@nissewaard.nl.

Interesse in deze vacature?

Je kunt solliciteren door gebruik te maken van de sollicitatiebutton. Doe dit voor 15 december 2020.

De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.