Financieel Administratief Medewerker VPW (28 uur)

Voor de financiële afdeling binnen Team Bedrijfsvoering Voorne-Putten Werkt zijn wij op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker die van aanpakken weet en het leuk vindt om in een klein team te werken.

De sollicitatiegesprekken worden gevoerd vanaf september 2022.

Wat ga je doen

  • Crediteurenbeheer.
  • Debiteurenbeheer.
  • Voorraadadministratie.

Binnen deze functie zal jij jezelf voor ongeveer 70% bezighouden met het crediteurenbeheer, hieronder valt onder andere het verwerken van de inkoopfacturen, het opstellen van betalingsvoorstellen en het beheer van de mailbox.

De overige 30% van je tijd houd jij je bezig met het debiteurenbeheer en de voorraadadministratie, hieronder verstaan wij het bellen van onze debiteuren en het beheren van de mailbox, ook ben je maandelijks verantwoordelijk voor het registreren van de voorraadadministratie.

Over jou

Je werkt graag in een open en persoonlijke cultuur. Je leert door te doen en bent nieuwsgierig naar nieuwe mogelijkheden. Elke dag probeer je in kleine stapjes je werk te vernieuwen en te verbeteren, waarbij je je verantwoordelijk voelt voor de resultaten.

  • Je hebt een afgeronde opleiding op MBO4-niveau, op financieel/economisch gebied;
  • Je beschikt over kennis van Excel, Word en Outlook;
  • Je hebt ervaring met het werken met Exact Globe;
  • Ervaring met Scansys is een pré;
  • Je bent nauwkeurig, flexibel en stressbestendig;
  • Je bent communicatief vaardig en klantvriendelijk zowel extern als naar collega’s. Je deinst niet terug om met ze in gesprek te gaan;
  • Je kunt goed zelfstandig maar vooral ook in teamverband werken;
  • Affiniteit met de Wsw-doelgroep en deze werkomgeving is een pré;

Competenties/kernwaarden

  • Professioneel
  • Deskundig
  • Transparant
  • Mensgericht
  • Integer
  • Empathisch
  • Proactief

Over ons

Voorne-Putten Werkt is een werkleerbedrijf en is onderdeel van de gemeente Nissewaard. Wij begeleiden dagelijks mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en bieden hen werk onder aangepaste omstandigheden. Ook helpen wij hen bij het ontwikkelen en ontplooien van talenten en vaardigheden. Wij bieden daarnaast mensen met een uitkering begeleiding naar werk. Dit doen wij met aandacht en met inzet van onze leerlijnen en ontwikkelinstrumenten. Ieder mens is uniek en heeft unieke talenten. Ons werk is dan ook maatwerk. Met dit maatwerk bieden wij werkzoekenden een mooie kans op werk en mensen met een beperking een zo groot mogelijke kans op deelname aan de reguliere arbeidsmarkt. Wij gaan samen sterk op weg naar werk!

Wat we bieden

  • Het salaris voor deze functie is maximaal € 3.301,00 (schaal 7) bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur. Deze functie is voor 28 uur per week.
  • Daarnaast ontvang je een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Dit kun je naar eigen behoefte besteden aan extra inkomen, extra verlof of opleiding(en).
  • Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid.
  • Een goede werksfeer met leuke collega’s.

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met Caressa Anemaat (financieel coordinator) op 06-18517112 of

Danielle Rietveld (boekhouder) op 06-34519345.

De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.