Junior adviseur Fysieke Leefomgeving (18 uur)

Heb je affiniteit met de fysieke leefomgeving, zowel in het beheren als het ontwikkelen ervan? Heb je een brede interesse? Heb je gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen en zoek jij een afwisselende baan, dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet! Wij zoeken namelijk een junior adviseur Fysieke Leefomgeving. Vooral enthousiaste en gedreven young professionals worden gevraagd te solliciteren. In deze functie houd jij je bezig met een veelheid aan (tactische en operationele) vraagstukken binnen de fysieke leefomgeving. Je bent flexibel en breed inzetbaar. Als junior adviseur heb je een veelzijdig, niet vastomlijnd takenpakket en werk je samen met ervaren en bevlogen collega’s en managers.

Interesse in deze vacature? Solliciteer dan voor 5 maart.

Wat je gaat doen

•             Je houdt je bezig met een mix van ruimtelijke, organisatorische en management vraagstukken;

•             Ondersteunen van de beleidsmedewerkers RO en RB bij de verschillende vraagstukken op het gebied van de fysieke leefomgeving. Met welke vraagstukken je aan de slag gaat wordt in overleg bepaald. Hierbij wordt ook gekeken naar jouw interesse en talenten;

•             Ondersteunen bij het optimaliseren van werkprocessen binnen de fysieke leefomgeving;

•             Gevraagd en ongevraagd advies geven aan het management van de eenheden Ruimtelijke Ontwikkeling en Ruimtelijk Beheer;

•        Primair aanspreekpunt voor het management van de eenheid Ruimtelijke Ontwikkeling;

•        Ondersteuning en advisering aan het management en de beleidsmedewerkers RO/RB;

•        Flexibel en breed inzetbaar bij diverse opgaven in het fysiek domein;

•             Zorgen voor adequate voorbereiding en afhandeling van de diverse bestuurlijke en ambtelijke overleggen.

Over jou

•             Je bent politiek-bestuurlijk sensitief en je draagt mede zorg voor goede lopende bestuurlijke overleggen;

•        Een HBO- of WO-opleiding op het gebied van sociale geografie, planologie, bestuurskunde, rechten of vergelijkbaar;

•        Makkelijk contact maken, signalen actief oppakken en helder kunnen communiceren op verschillende niveaus;

•        Overzicht houden, structuur aanbrengen, actiegericht (een doener), resultaatgericht en analytisch. Plannen en organiseren zit in je genen.

•        Inhoud snel eigen kunnen maken, zelfstandig kunnen werken en makkelijk kunnen bewegen in een ambtelijke omgeving

•        Enthousiasme en de wil om te leren om jezelf verder te ontwikkelen in een ruimtelijk bestuurlijke omgeving;

•        Kennis van de Omgevingswet en of het ruimtelijke domein is een pré.

Wat we bieden

·         Je komt terecht binnen de eenheid Ruimtelijke Ontwikkeling in het team Advies en Ondersteuning met vier directe collega’s waaronder de integraal adviseurs beheer, financieel adviseur en integraal adviseur ontwikkeling. Er heerst een open cultuur waar we er echt samen voor gaan. We schrikken niet van een fout (we leren er wel van) en geven je veel ruimte om zelf verantwoordelijkheid te nemen of zaken uit te proberen: ‘trial and learn’.

·         Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt  maximaal € 4.494,00 (schaal 10) bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur.

·         Daarnaast ontvang je een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Dit kun je naar eigen behoefte besteden aan extra inkomen, extra verlof of opleiding(en).

·         Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot je inzet en resultaat.

·         Een goede werksfeer met leuke collega’s.

·         Mede door de Covid19 maatregelen dient de komende periode zoveel mogelijk thuis gewerkt te worden. Ook ná Covid19 blijft het mogelijk om (gedeeltelijk) thuis te werken.

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met: Raymond van der Sluijs – manager Ruimtelijke Ontwikkeling

telefoonnummer 06 15130326, email: rj.vandersluijs@nissewaard.nl

 

Interesse in deze vacature?

Je kunt solliciteren door gebruik te maken van de sollicitatiebutton. Doe dit voor datum 5 maart 2021.

De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.