Juridisch adviseur vastgoed en grondzaken (32-36 uur)

Jouw belangrijkste taak is het bieden van een gedegen juridisch advisering en ondersteuning op het gebied van vastgoed en contractovereenkomsten voor collega’s uit de eenheid Ruimtelijk Beheer en de eenheid Ruimtelijke Ontwikkeling. Ben jij deze persoon? Solliciteer dan snel op deze vacature!

Wat je gaat doen

Als juridisch adviseur vastgoed en grondzaken ga je werken voor de eenheden Ruimtelijk Beheer en Ruimtelijke Ontwikkeling. Je opereert zowel vanuit het privaatrecht als het publiekrecht. Jouw belangrijkste taak is het bieden van een gedegen juridische advisering en ondersteuning op het gebied van vastgoed en contractovereenkomsten voor de collega’s uit beide eenheden.

Jij als juridisch adviseur vastgoed en grondzaken:

  • Verzorgt primair de eerstelijns juridische advisering omtrent vastgoed

  • Bent verantwoordelijk voor het opstellen en het toetsen van overeenkomsten en/of algemene voorwaarden

  • Adviseert bij aanbestedingen ten aanzien van vastgoed

  • Ondersteunt en bent verantwoordelijk bij het maken van collegeadviezen ten behoeve van de besluitvorming binnen je portefeuille

  • Adviseert, ondersteunt en neemt deel aan projecten vanuit je juridische expertise

  • Opereert waar nodig in samenwerking met de collega-juristen van de centrale juridische afdeling

Wie jij bent

Als juridisch adviseur vastgoed en grondzaken kom je te werken in een open en persoonlijke cultuur. Je ontwikkelt je verder door te doen en bent nieuwsgierig naar nieuwe mogelijkheden. Elke dag probeer je je werk te vernieuwen en te verbeteren, waarbij je je verantwoordelijk voelt voor de resultaten. Je staat garant voor juridische kwaliteit en houdt van aanpakken. Je bent iemand die houdt van een dynamische werkomgeving met veel diversiteit aan vraagstukken.

Jij hebt

  • Een afgeronde WO-opleiding Rechten, afstudeerrichting Privaatrecht en/of vastgoedrecht of een binnen die rechtsgebieden afgeronde hbo-opleiding met minimaal vijf jaar relevante ervaring binnen het vakgebied (harde eis);

  • Kennis van overeenkomstenrecht, onder ander huur;

  • Kennis van aanbestedingsrecht;

  • Aantoonbare relevante werkervaring met name op het gebied van vastgoed;

  • Gevoel voor politiek- bestuurlijke verhoudingen en het functioneren van een overheidsorganisatie (bij voorkeur gemeentelijk) en ervaring met de omgang met B&W en Raad;

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.

Wat we bieden

  • Een uitdagende functie als juridisch adviseur vastgoed en grondzaken bij onze gemeente Nissewaard met parttime (32 uur) en fulltime (36 uur) mogelijkheden.

  • Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt op dit moment € 5.169,00 (schaal 11) bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur. Een arbeidsmarkttoelage is eventueel bespreekbaar.

  • Daarnaast ontvang je een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Dit kun je naar eigen behoefte besteden aan extra inkomen, extra verlof of opleiding(en).

  • Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid.

  • Een goede werksfeer met leuke collega’s.

  • Een jaarcontract dat bij goed functioneren omgezet zal worden naar een contract voor onbepaalde tijd.

  • Thuiswerken is op dit moment de norm maar zal ook in de toekomst nog een grote rol behouden (hybride vorm).

Over ons

Werken in Nissewaard betekent samenwerken in het beste van twee werelden: het stadse en het landelijke. In onze moderne organisatie met open cultuur krijg je de ruimte zelf je bijdrage te leveren om zo het verschil te maken voor Nissewaard. De inwoners, ondernemers en organisaties zijn onze drijfveer om van Nissewaard een mooiere plek te maken. We groeien naar een organisatie die leert, goede en snelle diensten en producten levert, proactief en creatief is, maar we zijn er nog niet.

Wij zijn #TeamNW en willen dat onze medewerkers zichzelf constant aanpassen aan de ontwikkelingen in de samenleving. Leren is daarmee vanzelfsprekend voor ons. Deze lerende organisatie maken we graag samen. En met ‘we’ bedoelen we samen met jou!

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met:

Tom Kandou

06-34497301

t.kandou@nissewaard.nl

Of met:

Rob van Langen

06-42255542

rjg.vanlangen@nissewaard.nl

Solliciteer!

Vertel ons waarom jij bij #TeamNW wilt werken en solliciteer!

De gemeente Nissewaard heeft, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.