Medewerker Inkoop (36 uur)

Ben jij onze nieuwe collega voor #TeamNW? Wil jij met ons werken aan verbetering van onze inkooptrajecten en Europese aanbestedingen in een dynamische en dienstverlenende omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat je gaat doen

Als medewerker inkoop ondersteun je de (senior) inkoopadviseurs bij diverse werkzaamheden. Je zorgt voor de inkoopcorrespondentie, contractbeheer en archivering. Je verricht administratieve werkzaamheden binnen het TenderNed systeem. Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van de administratie van verschillende groslijsten en je stelt Spend rapportages op en houdt deze bij. Je zorgt ervoor dat het gemeenschappelijke inkoopactieplan inzichtelijk en overzichtelijk is. Je maakt de aanbestedingskalender, planningen en overzichten van contractmanagement. Je verzorgt de algemene mailwisseling op intranet voor de groep ‘inkoop en aanbesteden’. Je treedt op als (1e lijns) vraagbaak voor de afdeling inkoop. Vragen die je niet zelf kan beantwoorden, zet je uit bij de senior inkoopadviseurs.

Over jou

Je hebt kennis van geautomatiseerde systemen (zoals Microsoft office). Je hebt een proactieve houding, bent flexibel en toegankelijk, je beschikt over een professionele werkhouding. Je bent in staat om je snel de inhoud van het werk eigen te kunnen maken en kan zelfstandig werken. Je bent sterk in het plannen & organiseren en werkt zeer nauwkeurig.
Je beschikt over mbo (+) werk- en denkniveau, je hebt affiniteit met het vakgebied, bij voorkeur aangevuld met relevante ervaring.

Over ons

Werken in Nissewaard betekent samenwerken in het beste van twee werelden: het stadse en het landelijke. In onze moderne organisatie met open cultuur krijg je de ruimte zelf je bijdrage te leveren om zo het verschil te maken voor Nissewaard. De inwoners, ondernemers en organisaties zijn onze drijfveer om van Nissewaard een mooiere plek te maken. We groeien naar een organisatie die leert, goede en snelle diensten en producten levert, proactief en creatief is, maar we zijn er nog niet.

In januari 2023 is ons stadhuis na een grote verbouwing heropend en zijn wij gestart met het hybride werken. Je kunt je werklocatie - afhankelijk van waar het effectief is om jouw werk op dat moment te kunnen doen – zelf kiezen. Zo kun je met collega’s afspreken in het net verbouwde stadhuis of een thuiswerkdag inplannen als je zelfstandig en geconcentreerd aan het werk wil.

Wij zijn #TeamNW en willen dat onze medewerkers zichzelf constant aanpassen aan de ontwikkelingen in de samenleving. Leren is daarmee vanzelfsprekend voor ons. Deze lerende organisatie maken we graag samen. En met ‘we’ bedoelen we samen met jou!

Wat we bieden

  • Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt maximaal € 3.301,- (schaal 7) bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur.
  • Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot je inzet en resultaat;
  • Je ontvangt naast je salaris een Individueel Keuzebudget van 17,05% (van je bruto jaarsalaris) wat je kunt inzetten voor vakantiegeld, extra verlof, opleidingen of extra inkomen. Ook ontvang je een persoonlijk budget om in te zetten voor activiteiten om fit en vitaal te blijven;
  • Een goede werksfeer met leuke collega’s in een lerende organisatie met goede doorgroeimogelijkheden.

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met:

De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.