Medewerker Klantcontact Sociaal Domein  (28-32 uur) Expertise zorg, werk en inkomen

Word jij blij van klantcontact, adem jij dienstverlening en heb jij kennis van en/of ervaring binnen het sociaal domein? Dan is dit een baan voor jou!

Interesse in deze vacature? Solliciteer dan voor 26 oktober 2020.

Wat je gaat doen

Je begint je dienst met het doornemen van de briefing onder het genot van een bak koffie of thee. Je leest ons sociale intranet en neemt trends door die spelen in de gemeente Nissewaard. Samen met je ingeroosterde collega’s stel je je weer in op een dynamische dag vol verschillende vragen van inwoners van de gemeente. De telefoon gaat: jouw werkdag is begonnen!

·         Je beantwoordt de vragen (van eenvoudige tot complexe enkelvoudige en meervoudige) die binnenkomen in het domein Zorg, Werk en Inkomen waar mogelijk zelfstandig, en handelt deze af volgens onze gestelde servicenormen;

·         Je overlegt met je collega’s in de backoffice zodra je inhoudelijke expertise nodig hebt bij het afhandelen van vragen;

·         Je draagt dagelijks je steentje bij aan de dienstverlening van de gemeente Nissewaard;

·         Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van vragen die binnenkomen via diverse kanalen: telefoon, social media, e-mail en fysiek in ons stadhuis.

Over jou

·         Je hebt een afgeronde opleiding op MBO niveau 4 of HBO niveau

·         Je hebt ervaring binnen het sociaal domein (Zorg, Werk en Inkomen);

·         Je kunt snel denken en schakelen tussen verschillende onderwerpen;

·         Je hebt inlevingsvermogen en raakt niet in paniek als het druk is;

·         Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

·         Je bent leergierig, handig met diverse applicaties en je kunt multi-tasken;

·         Je bent flexibel inzetbaar tijdens onze openingstijden, want je werktijden kunnen wisselen.

Wat we bieden

·         Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt  maximaal € 3.176,- (schaal 7) bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur;

·         Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot je inzet en resultaat;

·         Je ontvangt naast je salaris een Individueel Keuzebudget van 17,05% (van je bruto jaarsalaris) wat je kunt inzetten voor vakantiegeld,  extra verlof, opleidingen of extra inkomen. Ook ontvang je een persoonlijk budget om in te zetten voor activiteiten om fit en vitaal te blijven;

·         Een goede werksfeer met leuke collega’s in een lerende organisatie.

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met:

Rik Merk, Teamleider Klant Contact Center, telefoon 0181- 696752 e-mail: r.merk@nissewaard.nl

Interesse in deze vacature?

Je kunt solliciteren door gebruik te maken van de sollicitatiebutton. Doe dit voor datum 26 oktober  2020.

De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.