Adem jij dienstverlening en functioneer jij goed in een dynamische omgeving? Word jij blij van werken met mensen én met cijfers? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Onder het genot van een bak koffie of thee begin je de dagstart, waar je samen met je PSA-collega’s bespreekt wat er speelt binnen de organisatie en hoe je je dag verder gaat invullen. Sluit je aan bij de werkgroep over procesverbeteringen, moet de salarisrun vandaag gecontroleerd worden of houd jij vandaag de algemene mailbox bij? Nadat de taken zijn verdeeld ga je aan de slag.
- Je verzorgt de personeelsadministratie en (maatwerk-) correspondentie voor de ongeveer 800 medewerkers van de gemeente Nissewaard.
- Je bent scherp in het oplossen van vraagstukken op het gebied van sociale en fiscale wetgeving, arbeidsvoorwaarden en pensioenzaken. Je werkt nauw samen met de senior salarisadministrateurs, collega’s van HR Advies en HR Beleid & Projecten. Daarbij onderhoud je ook contact met teamleiders over individuele vragen van medewerkers.
- Processen lopen mede dankzij jou zo efficiënt en foutloos mogelijk. Je signaleert de knelpunten en onvolkomenheden, denkt mee in oplossingen.
Je werkt graag in een open en persoonlijke cultuur. Je leert door te doen en bent nieuwsgierig naar nieuwe mogelijkheden. Elke dag probeer je in kleine stapjes je werk te vernieuwen en te verbeteren, waarbij je je verantwoordelijk voelt voor de resultaten.
- Een ervaren professional op personeels- en salarisgebied met kennis van wet- en regelgeving op het werkterrein.
- Hiervoor beschik je over een mbo+ werk- en denkniveau en heb je bij voorkeur werkervaring van 3+ jaar in een vergelijkbare functie.
- Je hebt ervaring met een personeelsinformatiesysteem (bijv. AFAS, RAET en/of ADP) en je bent in het bezit van een PDL-diploma. Het hebben van een VPS-diploma is een pré;
- Je bent verbindend, vernieuwend en vakkundig.
- Je bent gedreven, nauwkeurig, analytisch sterk en blijft je ontwikkelen tot een servicegerichte vakspecialist.
Werken in Nissewaard betekent samenwerken in het beste van twee werelden: het stadse en het landelijke. In onze moderne organisatie met open cultuur krijg je de ruimte zelf je bijdrage te leveren om zo het verschil te maken voor Nissewaard. De inwoners, ondernemers en organisaties zijn onze drijfveer om van Nissewaard een mooiere plek te maken. We groeien naar een organisatie die leert, goede en snelle diensten en producten levert, proactief en creatief is, maar we zijn er nog niet.
In januari 2023 is ons stadhuis na een grote verbouwing heropent en zijn wij gestart met het hybride werken. Zo kun je met collega’s afspreken in het stadhuis of een thuiswerkdag inplannen als je zelfstandig en geconcentreerd aan het werk wilt.
Wij zijn #TeamNW en willen dat onze medewerkers zichzelf constant aanpassen aan de ontwikkelingen in de samenleving. Leren is daarmee vanzelfsprekend voor ons. Deze lerende organisatie maken we graag samen. En met ‘we’ bedoelen we samen met jou!
- Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt maximaal € 3.612,- bruto per maand (schaal 7) bij een volledige werkweek van 36 uur.
- Daarnaast ontvang je een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Dit kun je naar eigen behoefte besteden aan extra inkomen, extra verlof of opleiding(en).
- Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid.
- Een goede werksfeer met leuke collega’s.
Neem dan contact op met:
Ilse van Zweden, teamleider team Advies Dienstverlening
Telefoonnummer: 06-23 35 12 82
E-mail: icl.vanzweden@nissewaard.nlElif Yanalioglu, medewerker personeels- en salarisadministratie
Telefoonnummer: 14 0181
E-mail: paa@nissewaard.nl
De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.