Neem jij graag de touwtjes in handen en neem je de collega’s hierin mee? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Interesse in deze vacature? Solliciteer dan voor 1 februari 2021.
Wat je gaat doen
• Je voert regie op de Planning & Control-cyclus. Je coördineert de Perspectiefnota, de tussentijdse rapportage, de begroting en de jaarstukken. Naast de coördinatie doe je ook de toetsing en analyse op deze producten en bewaak je de inhoudelijke verbanden;
• Je bent op de hoogte van zowel interne als externe ontwikkelingen, die invloed kunnen hebben op de Planning & Control-cyclus;
• Je werkt aan de doorontwikkeling van de P&C-cyclus en stelt kaders en richtlijnen op zoals diverse verordeningen en interne nota’s;
• Je levert een actieve bijdrage aan verschillende projecten die vanuit het team financieel ondersteund worden.
Over jou
• Je beschikt over aantoonbaar HBO+ of academisch werk- en denkniveau, bij voorkeur op het gebied van Accountancy, Bedrijfseconomie, Bedrijfskunde of Bestuurskunde;
• Je hebt recente en relevante werkervaring opgedaan binnen de Planning & Control-cyclus van de gemeentelijke overheid (minimaal drie jaar) en beschikt over actuele BBV-kennis;
• Je houdt van samenwerken met je directe collega's, binnen en buiten het team;
• Je communicatieve vaardigheden zijn uitstekend!
• Je bent zowel vasthoudend, als vernieuwend en dienstverlenend.
Wat we bieden
· Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt maximaal € 5.169,00 (schaal 11) bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur.
· Daarnaast ontvang je een individueel keuzebudget van 17,05% van je bruto jaarsalaris. Dit kun je naar eigen behoefte besteden aan extra inkomen, extra verlof of opleiding(en).
· Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot je inzet en resultaat.
· Een goede werksfeer met leuke collega’s.
Vragen over deze vacature?
Neem dan contact op met:
Peter Vermeulen, Teamleider Financiën
06-23890495
Interesse in deze vacature?
Je kunt solliciteren door gebruik te maken van de sollicitatiebutton. Doe dit voor 1 februari 2021.
De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.