Salaris- en Administratie-adviseur (32 - 36 uur per week)

Wij zijn op zoek naar een Salaris- en Administratie-adviseur (32-36 uur per week)

Interesse in deze vacature? Solliciteer dan voor 2 juni 2020

Wat je gaat doen

De basis van jouw takenpakket ligt
in het verwerken en controleren van de digitale personeels- en salarisadministratie
voor ongeveer 800 medewerkers in ons personeels- en informatiesysteem.

Daarnaast behoren de volgende punten tot jouw dagelijkse werkzaamheden:

-Je bent scherp in het oplossen van vraagstukken op het gebied van sociale en
fiscale wetgeving, arbeidsvoorwaarden en pensioenzaken.

-Je verzorgt de personeelsadministratie en (maatwerk-) correspondentie met
medewerkers.

-Je weet de verwachtingen van onze klanten te overtreffen door hen telkens een stap
voor te zijn en te verrassen met nieuwe oplossingen rondom processen en wet- en
regelgevingen.

-Processen lopen mede dankzij jou zo efficiënt en foutloos mogelijk. Je signaleert de
knelpunten en onvolkomenheden, denkt mee in oplossingen en haakt indien gewenst
de HR-adviseur aan. Repeterende mutaties zijn jouw startsein om juist te denken in
oplossingen!

-Bij nieuwe ontwikkelingen in het vakgebied neem jij HR en onze klanten mee en kom
je proactief met een advies of een oplossing.

-Je neemt het team mee in hun ontwikkeling naar volwaardige salaris- en
administratie-adviseurs.

Over jou

  • -Een ervaren professional op personeels- en salarisgebied, die op zoek is naar een digitale
    en uitdagende werkplek.

    -Je hebt kennis van wet- en regelgeving op het werkterrein en je kunt het vertalen
    naar een advies.

    -Hiervoor beschik je over een MBO+ werk- en denkniveau en heb je werkervaring van 5+ jaar in een vergelijkbare functie.

    -Zelf heb je ervaring met een personeelsinformatiesysteem (bijv. AFAS, RAET en/of
    ADP) en ben je in het bezit van een PDL-diploma. Het hebben van een VPS-diploma
    is een pré;

    -Je werkt mee om minder te muteren en meer te toetsen en adviseren! Iets wat wordt bereikt door mee te denken in processen, de ontwikkelingen van de relevante wet & regelgeving bij te houden en te verwerken in het werkproces, een digitale(re) personeels- en salarisadministratie en een goede samenwerking met collega’s en de klant.

    -Je bent verbindend, vernieuwend en vakkundig.

    -Je bent gedreven, analytisch sterk en blijft je ontwikkelen tot een
    servicegerichte vakspecialist en adviseur.

Wat we bieden

-Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en
bedraagt  maximaal € 3.520,- bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur. De functie moet nog gewaardeerd worden, maar is indicatief ingeschaald in schaal 8.

-Een Individueel Keuzebudget van 17,05% van je salaris.

-Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot je inzet en
resultaat.

-Een goede werksfeer met leuke collega’s.

-Een arbeidscontract voor minimaal 32 en maximaal 36 uur per week.

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met:

Roeland Mol

06-24200043

r.mol@nissewaard.nl

Interesse in deze vacature?

Je kunt solliciteren door gebruik te maken van de sollicitatiebutton. Doe dit uiterlijk
voor 2 juni 2020.

Wij zijn benieuwd naar de reden van jouw interesse, maar verwachten géén uitgebreide
sollicitatiebrief. Een CV en reden van interesse is voor ons vooraf voldoende.

Echter in het gesprek zelf zijn we benieuwd naar jouw verhaal, en horen we
graag waarom jij denkt dat je op deze functie past. Dit is vormvrij. Je kunt
dit bijvoorbeeld geheel mondeling doen, of ondersteund met (beeld) materiaal.
We laten ons verrassen!

De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.