Senior Adviseur Werk, Inkomen en Identiteit (36 uur)

Je vindt uitdaging in het werken in een veranderende organisatie en bent continu op zoek naar verbetering van onze dienstverlening.

Interesse in deze vacature? Solliciteer dan voor 1 september 2020.

Wat je gaat doen


Je vindt uitdaging in het werken in een veranderende organisatie en bent continu op zoek naar verbetering van onze dienstverlening.
Je kunt schakelen tussen inhoud, het (kunnen) meten van effecten, het verantwoorden op (financieel) resultaat en het kunnen bepalen van de volgende ontwikkelstap. Je bent een allrounder binnen het sociaal domein en in staat beslissingen te nemen. Je bezit de kwaliteiten om een sparringpartner te zijn voor zowel de manager, teamleiders en adviseurs. Je werkt samen met de andere (kwaliteits)adviseurs binnen het zelforganiserende team Advies. Je werkzaamheden zien er als volgt uit:

Wat je in ieder geval gaat doen

-Je bent adviseur voor diverse onderwerpen, stelt nota’s en verbetervoorstellen op. Hiermee geef je invulling aan de missie en visie van onze eenheid en organisatie

-Je werkt mee aan de optimalisatie van onze werkwijze en dienstverlening

-Je initieert, organiseert, neemt deel aan externe en interne overlegverbanden

-Je bent aanspreekpunt voor de eenheid voor wat betreft personele begroting en
materiële budgetten

-Je bent gesprekspartner voor de manager, teamleiders en adviseurs binnen de eenheid
WI&I

-Je beheert en ontwikkelt het strategisch personeelsplan van de eenheid en
ondersteunt de teamleiders met de implementatie en uitvoering hiervan

-Je levert een bijdrage aan strategische keuzes voor de toekomst van de eenheid en
koppelt dit aan het Sociaal Domein breed en het organisatiebelang

-Je maakt de vertaalslag van strategisch naar tactisch niveau en levert een belangrijke bijdrage aan de implementatie een toekomstbestendig Sociaal Domein

-Je coördineert de projecten in het kader van de vorming van de eenheid WI&I

Over jou

Je kernwaarden zijn professionaliteit, resultaatgerichtheid, enthousiasme en flexibiliteit.

-Je beschikt over WO werk- en denkniveau, met kennis en ervaring binnen het vakgebied

-Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving

-Je denkt overstijgend, kunt verschillende belangen afwegen en durft beslissingen te nemen

-Je kunt adequaat functioneren, legt verbanden en bent een echte verbinder

-Je hebt ervaring met werken in een complexe, politiek- bestuurlijke omgeving

Wat we bieden

-Het salaris voor deze functie is afhankelijk van je ervaring, kennis en talent en bedraagt 
maximaal € 5118,- (schaal 11) bruto per maand bij een volledige werkweek van 36 uur.

-Je krijgt ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Wij hebben vertrouwen in jou en daarom is er ruimte voor flexibiliteit en eigen verantwoordelijkheid met betrekking tot je inzet en resultaat.

-Een goede werksfeer met leuke collega’s.

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact op met:

Michel van Gurp (manager eenheid Werk, Inkomen en Identiteit), 0181-696847, mwd.vangurp@nissewaard.nl of Freek Goedhart (teamleider Preventie, Schuldhulpverlening en administratie), 0181-696564, f.goedhart@nissewaard.nl.


Interesse in deze vacature?

Je kunt solliciteren door gebruik te maken van de sollicitatiebutton. Doe dit voor

01 september 2020. Wij zijn benieuwd naar de reden van jouw interesse. Dit zien wij graag vertaald naar document in combinatie met je CV.
Dit document kan een sollicitatiebrief zijn, maar kan ook een flyer, pitch of
andere vorm zijn. Net wat jou past. In een (eventueel) nader gesprek zijn we
benieuwd naar jouw verhaal, en waarom jij denkt dat je op deze functie past. Je
kunt dit bijvoorbeeld geheel mondeling doen, of ondersteund met
(beeld)materiaal. Net wat bij je past. We laten ons verrassen!

De gemeente Nissewaard kent, bij gelijke geschiktheid, een voorrangsbeleid voor interne kandidaten.