Klacht over de gemeente

Bent u niet tevreden over het werk van de gemeente of het gedrag van een ambtenaar? Geef uw klacht dan ons door. U kunt uw klacht online indienen, telefonisch via 14 0181 of per post.

Waarover kan ik klagen?

Waarover kunt u klagen? U kunt een klacht indienen over een gedraging door de gemeente die in uw ogen onbehoorlijk is. U vindt bijvoorbeeld dat er niet naar u wordt geluisterd of dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd. U vindt dat u erg lang moet wachten op antwoord op uw vraag of brief, of dat u niet op correcte wijze te woord bent gestaan. In de Folder klachtenregeling staat uitgelegd waarover u een klacht kunt indienen en waarover niet. Hierin zit ook een klachtenformulier die u per post kunt verzenden.

Gemeentelijke ombudsman

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u terecht bij de gemeentelijke ombudsman.

Gemeentelijke ombudsman Nissewaard
Minervahuis 1 Meent 106, 4e etage 3011 JR Rotterdam
Telefoon: (010) 411 16 00
Fax: (010) 241 84 99

Inloopspreekuur

U kunt ook langslopen bij het inloopspreekuur in de even weken iedere woensdagochtend van 09.00 tot 10.00 uur in Bibliotheek De Boekenberg, Markt 40 in Spijkenisse. U kunt ook gebruik maken van de inloopspreekuren in Rotterdam. Kijk voor meer informatie op ombudsmanrotterdam.nl.