Bent u niet tevreden over het werk van de gemeente of het gedrag van een ambtenaar? Geef uw klacht dan ons door. U kunt uw klacht online indienen, telefonisch via 14 0181 of per post.
Waarover kunt u klagen? U kunt een klacht indienen over een gedraging door de gemeente die in uw ogen onbehoorlijk is. U vindt bijvoorbeeld dat er niet naar u wordt geluisterd of dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd. U vindt dat u erg lang moet wachten op antwoord op uw vraag of brief, of dat u niet op correcte wijze te woord bent gestaan. In de Folder klachtenregeling staat uitgelegd waarover u een klacht kunt indienen en waarover niet. Hierin zit ook een klachtenformulier die u per post kunt verzenden.
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u terecht bij de gemeentelijke ombudsman.
Gemeentelijke ombudsman Nissewaard
Minervahuis 1 Meent 106, 4e etage 3011 JR Rotterdam
Telefoon op werkdagen tussen 9 en 16u : 0800-0802 (gratis)
Via mail : info@ombudsmanrotterdam.nl
Of gebruik het online klachtenformulier op ombudsmanrotterdam.nl.
Spreekuur op afspraak
U kunt een afspraak maken via het bovenstaande e-mailadres voor het spreekuur in Bibliotheek De Boekenberg, Markt 40 in Spijkenisse.
Loopt u liever even binnen? Dan kunt u ook gebruik maken van de inloopspreekuren in Rotterdam. Kijk voor meer informatie op ombudsmanrotterdam.nl.
De kinderombudsman van Nissewaard is telefonisch gratis te bereiken onder nummer (0800) 23 45 111. Men kan ook iedere woensdagochtend van de even weken van 9:00 tot 10:00 uur langslopen bij het inloopspreekuur in Bibliotheek De Boekenberg, Markt 40 in Spijkenisse. Gebruik maken van de inloopspreekuren in Rotterdam is ook mogelijk. Kijk voor meer informatie op kinderombudsmanrotterdam.nl.