Servicenormen

Inwoners van Nissewaard komen elke dag in contact met de gemeente. Wij vinden het belangrijk dat u goed geholpen wordt. Daarom hebben we servicenormen gemaakt. We doen ons uiterste best om deze normen te halen.

Belt u ons? Dan proberen we uw vraag direct te beantwoorden. Kunnen wij u niet direct antwoord geven? Dan bellen wij u binnen 2 werkdagen terug.

Heeft u een afspraak in het stadhuis? Dan bent u binnen 10 minuten aan de beurt.

Vraagt u ons iets via Twitter, Facebook of WhatsApp? Dan reageren wij van maandag tot en met vrijdag binnen 4 uur.

Stuurt u ons een e-mail of een brief per post? Dan sturen we u binnen 5 werkdagen een reactie.

Doet u een melding over de openbare ruimte? Dan handelen wij die binnen 10 werkdagen af. Voor sommige meldingen zijn wij afhankelijk van andere partijen. De oplossing kan dan langer duren. Wij houden u tussendoor op de hoogte.

Heeft u een klacht? Dan krijgt u altijd zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging. Een klacht handelen we binnen zes weken af. Als het langer gaat duren, informeren we u daarover.

Als u vindt dat gemeente Nissewaard niet heeft voldaan aan de bovenstaande servicenormen, dan kunt u dat telefonisch melden via 14 0181.